Bevestiging en informatie voor deelnemers conferentie Missionaire Parochie 2024

Beste deelnemer,

We zien ernaar uit u te ontmoeten op 5 en/of 6 april op de conferentie Missionaire Parochie in Veenendaal! Graag informeren we u nog over een aantal praktische zaken.

Bent u contactpersoon voor een groep en heeft u meerdere mensen aangemeld? Gelieve de informatie dan door te sturen aan deze mensen, zodat zij ook op de hoogte zijn en eventuele dieetwensen kunnen doorgeven.

Locatie en bereikbaarheid
Adres: De Basiliek, Wiltonstraat 56, Veenendaal

Met de auto:
De Basiliek ligt vlak naast de A12 en is met de auto makkelijk bereikbaar. Er is een gratis parkeergarage bij de Basiliek, en meerdere parkeerterreinen in de omgeving.
Volg de aanwijzingen van de parkeerbegeleider op om alles goed te laten verlopen!

Met het openbaar vervoer:
De Basiliek ligt op loopafstand (ca. 15 minuten) van Station Veenendaal – de Klomp. Buslijn 83 (van en naar Amersfoort) komt langs de Basiliek, halte Wiltonstraat.

Zie ook: https://www.basiliekveenendaal.nl/bereikbaarheid

Toegankelijkheid
De locatie is rolstoeltoegankelijk; er is een lift aanwezig in het gebouw.

Dieetwensen
De lunch wordt door ons verzorgd. Allergieën of dieetwensen kunnen worden doorgegeven via dit formulier. Als u vegetarisch wilt eten, hoeft u dit niet door te geven. Er zullen voldoende vegetarische opties beschikbaar zijn. Geef verdere wensen a.u.b. zo snel mogelijk (uiterlijk dinsdag 2 april) door.

Toegang
Tickets kunnen uitgeprint worden meegenomen of worden gescand vanaf een smartphone.
Voor late beslissers is het nog mogelijk kaarten te kopen aan de deur voor 40 euro; hiervoor geldt niet langer het groepstarief.

Ontvangst
U bent welkom op vrijdagavond 5 april vanaf 19.00 uur om in te schrijven. Om 20.00 uur starten de voorprogramma’s: de voorbedeavond en de Young People’s MeetUp. Aansluitend is er een gezamenlijke borrel; deze is voor eigen rekening.

Op zaterdag 6 april is de inschrijving geopend vanaf 8.30 uur en staan koffie en thee klaar. Om 9.30 uur start het programma.

Young People’s MeetUp
Dit voorprogramma op vrijdagavond 5 april is gericht op jongvolwassenen. Ben je student of young professional? Sluit dan aan! Deelname aan de MeetUp is ook mogelijk voor jongeren die niet deelnemen aan de conferentie, dus nodig gerust anderen uit. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Kijk hier voor meer informatie en om aan te melden voor dit voorprogramma.

Concelebreren
Bent u priester en zou u graag willen concelebreren tijdens de Eucharistieviering op 6 april? Dat is mogelijk! Neem dan uw eigen albe en stola mee. Zou u dan om 9.15 uur aanwezig willen zijn?

Contact
Als er nog vragen of problemen zijn, neem dan contact op met de organisatie via info@missionaireparochie.nl.

Tot ziens in Veenendaal!

Hartelijke groet,