Kan LOI jou helpen om van werk en geloof één werkelijkheid te maken?

Beste jongvolwassene,

Je staat in de bloei van je leven. Misschien ervaar je dat niet altijd zo, maar je bent je nog volop aan het ontwikkelen en dat is fantastisch. Je bent net klaar met je studie of begonnen in je eerste of al tweede baan. Je wilt impact maken op de werkvloer en in de katholieke kerk. Natuurlijk kun je dat niet alleen en natuurlijk kun je daar wel wat begeleiding bij gebruiken. Misschien heb je een fantastische leidinggevende of geestelijk begeleider, maar wat als werk en geloof niet meer twee gescheiden werelden zijn? Met het Leaders of Influence-programma ontwikkel je competenties met een sterk en gezond karakter vanuit een geworteld katholiek geloof.

In het Leaders of Influence-programma kom je zo'n 3 à 4 keer per jaar samen met andere jongvolwassenen om te spreken over thema's waar je op de werkvloer mee in aanraking komt, zoals bijvoorbeeld macht, high trust organisatie, integriteit en leidinggeven. Onder leiding van een xpand LOI-trainer wordt een thema per avond op een zinvolle manier uitgewerkt. Daarnaast heb je een christelijke mentor, die met jou naar je naar je leiderschapsontwikkeling kijkt in 3 ontmoetingen per jaar. De mentoren en xpand-trainers bieden het programma kosteloos aan, omdat ze willen investeren in jonge mensen. Om je goed voor te bereiden op het programma doe je eind juni/begin juli een assessment om inzicht te krijgen in je persoonlijkheidssterkten en talenten.

Klinkt dat interessant, verdiep je dan eens verder in het programma. Zo vind je op onze website de brochure van het programma en een korte uitlegvideo van Paul Donders (oprichter van xpand). Is het niets voor jou, dan wellicht voor een kennis. Help ons dit mooie programma te verspreiden, zodat we jongvolwassenen zoals jij kunnen toerusten voor de kerk en maatschappij.

Met vragen kun je bij mij of xpand zelf terecht. Veel zegen voor de onderscheiding.

Met vriendelijke groet,
Carolien Hoogenboom