Evaluatie conferentie 2024 + hoe nu verder?

Beste deelnemer,

We kijken dankbaar terug op de derde conferentie Missionaire Parochie! Wat was het bemoedigend om met zovelen bij elkaar te zijn; om elkaar te ontmoeten en van elkaar te mogen leren.

Evaluatie van de conferentie
We hopen dat u ook positief terugkijkt op uw deelname aan de conferentie! Mogen we u vragen een kort evaluatieformulier in te vullen? Het invullen kost enkele minuten. Zo kunnen we leren van uw ervaringen. Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Klik hier om naar de evaluatie te gaan.

Hoe nu verder?
De conferentie Missionaire Parochie is nu voorbij, maar het werk in de dagelijkse praktijk van uw parochie gaat door! Misschien begint het voor uw gevoel zelfs pas net… Het is een uitdaging om de vertaalslag te maken van de dromen die opborrelen op een conferentie naar de praktijk van iedere dag.

De partnerorganisaties van het Ecosysteem Missionaire Parochie willen u graag op weg helpen. Samen hebben zij een divers aanbod aan initiatieven en materialen ter ondersteuning van uw parochie. Kijk hier wat zij voor u kunnen betekenen, en welke eerste stappen u, wellicht met hun hulp, kunt zetten!

Klik hier voor ondersteuning bij verdere stappen.

Save the date: 8 februari 2025
Op 8 februari 2025 wordt de vierde conferentie Missionaire Parochie georganiseerd. Zet deze datum vast in uw agenda en moedig uw medeparochianen uit dat ook te doen. Zo weet u zeker dat u er bij kunt zijn!

Hartelijke groet en Gods zegen,
De Missionaire Parochie