WEBINAR: Thriving or Closing - where is your parish going?

Bestaat mijn parochie over 10 jaar nog? En als onze kerk zou sluiten, zou de omgeving daar dan eigenlijk iets van merken?

Dit zijn ontnuchterende vragen, maar in deze tijd vaak niet ongegrond. Het goede nieuws is dat parochies het tij kunnen keren - dat ze opnieuw tot leven kunnen komen, als ze hun missionaire identiteit ontdekken en nieuwe leerlingen gaan maken. Denk je ook dat het tijd is om het onderwerp van de kerkkrimp eens serieus onder de loep te nemen?

Divine Renovation organiseerde een online event met Bisschop David Oakley en Fr. James Mallon. Het is de eerste aflevering in een serie van drie webinars, in voorbereiding op the Catholic Parish Summit in Harrogate, UK. Het webinar is echter ook zeer goed los te bekijken!

Kijk het webinar hier terug.