Catholic Parish Summit: Where is your parish going?

Van 12 t/m 14 juni 2024 vindt de Catholic Parish Summit (CPS) in Harrogate (Verenigd Koninkrijk) plaats. Namens het Ecosysteem Missionaire Parochie willen we je uitnodigen om met de verantwoordelijken uit je parochie mee te gaan naar deze conferentie! Het programma is veelbelovend, met sprekers als fr. James Mallon en sr. Miriam James Heidland SOLT. De conferentie wordt georganiseerd door Divine Renovation en vanuit Nederland willen we graag met een groep aan dit evenement deelnemen.

We verwachten dat deelname aan de Catholic Parish Summit inspiratie en een impuls kan geven aan het opbouwen van missionaire parochies in Nederland. Daarbij werkt de conferentie tegelijkertijd als een vorm van ‘teambuilding’ voor jouw team in de parochie (wat voor vorm dit team op dit moment ook aanneemt).

Aansluitend wordt op 15 en 16 juni 2024 een naprogramma aangeboden, waarbij we een parochie zullen bezoeken die al langere tijd werkt vanuit de principes van Divine Renovation. Dit kan helpen een beeld te vormen van hoe een missionaire parochie eruit kan zien!

Tickets conferentie
We vragen je om zelf een ticket voor de conferentie te boeken via www.catholicparishsummit.org.
Voor de betaling is een creditcard nodig. Je kunt zelf of met jouw team kiezen uit een basic ticket (£149 = ca. €170) of een premium ticket (£249 = ca. €290). Bij het premium ticket zijn o.a. avondmaaltijden inbegrepen.

In de maand februari kun je gebruik maken van een groepskorting bij 4 of meer personen van £30 (=€35) per persoon.

Jongvolwassenen: Er is een speciaal jongerentarief voor jongvolwassenen tot 30 jaar (max. 100 personen). De ticketprijs bedraagt dan  £130, dat is ca. €150. De kortingscode voor dit ticket is YA@CPS. Deze kortingscode is geldig tot 1 mei 2024.

Accommodatie
Er zijn verschillende hotels te boeken via de conferentie met korting, zie daarvoor deze link.

Voor degenen die minder te besteden hebben of die het gezellig vinden om met andere Nederlanders samen te overnachten, hebben we enkele plekken geboekt in een Airbnb voor € 200 per persoon voor 3 nachten (12-15 juni 2024).
Mocht je daar interesse in hebben, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten aan Carolien Hoogenboom

Vervoer
We vragen je om zelf het vervoer naar en van het Verenigd Koninkrijk te verzorgen. De omgeving van Harrogate is een mooi vakantieverblijf, dus maak gerust gebruik van de gelegenheid om er een aantal dagen voor of achter te plakken.

De dichtstbijzijnde luchthaven is Leeds-Bradford en vanaf Londen kun je met het openbaar vervoer reizen als je de treinoptie kiest.

Voor het naprogramma op 15 en 16 juni zal het vervoer geregeld worden.

Naprogramma
Na de conferentie bieden we vanuit de Missionaire Parochie een naprogramma aan, in de vorm van een parochie-excursie. Dit naprogramma is optioneel en niet standaard geincludeerd in (de kosten van) de conferentie, maar het is wel warm aanbevolen! Lees hier verder.

Voor meer informatie over de Catholic Parish Summit: www.catholicparishsummit.org