Uitnodiging voor kennismaking LOI op 5 april

Beste Young Pro,

Ben je net afgestudeerd of pas enkele jaren werkzaam op de arbeidsmarkt? Wil jij je ontwikkelen op het terrein van leiderschap en impact maken? Wil je niet alleen van betekenis zijn op je werk, maar ook in de katholieke kerk impact maken? Dan is het Leaders of Influence programma van Xpand wat voor jou. Het LOI programma is een coaching traject voor jonge volwassen, die zich willen blijven ontwikkelen. Op vrijdagavond 5 april krijg je in Veenendaal de mogelijkheid om dit programma te leren kennen en te ervaren hoe zo'n bijeenkomst over leiderschap er uit ziet.

Xpand is één van de partners van de missionaire parochie. De workshop over het LOI programma is op de vooravond van de conferentie van de missionaire parochie. De conferentie inspireert om een gastvrije, missionaire parochie te worden, die gericht is op het maken van leerlingen van Christus. Dit jaar is het thema 'Volg Mij' en zal in het bijzonder stil worden gestaan bij het leerlingschap.

Het LOI traject helpt om leerling te blijven ook als je afgestudeerd bent en om mee te bouwen aan die gastvrije, missionaire parochie vanuit jouw levensfase. Ben jij er 5 april bij? Je kunt gratis deelnemen aan de LOI workshop genaamd Young People's MeetUp. Wil je ook bij de conferentie op 6 april zijn, koop dan een ticket. Overnachten in of rond Veenendaal kan bij een gastgezin, geef dat aan bij de aanmelding voor de Young People's MeetUp. Het programma is van 20:00 tot 21:00 uur in 'De Basiliek'.

Mocht je wel interesse hebben in dit LOI programma, maar vrijdagavond 5 april niet kunnen. Laat het dan weten aan Carolien via choogenboom@missionaireparochie.nl. Bij voldoende animo zal er een online informatieavond worden aangeboden.

Met vriendelijke groet,
Carolien Hoogenboom