YP Bijeenkomsten 2021-2022

9 okober - Visie
22 januari - Leiderschap
5 maart - De kracht van de hellige Geest

Drie bijeenkomsten voor young professionals

Stel: je hebt de afgelopen tijd een en ander voorbij zien komen over het ‘missionair zijn’ van de kerk. Of je denkt: ik wil de Kerk relevant maken in mijn omgeving, maar waar begin ik in hemelsnaam? Misschien zijn de volgende drie bijeenkomsten dan interessant voor jou.

Wat gaan we doen?

Tijdens onze bijeenkomsten leer je wat een missionaire parochie is en hoe je jouw parochie kunt laten groeien op het gebied van gemeenschap, gebed en gastvrijheid. Ook is er aandacht voor leiderschap en teamwork.
Kortom: je leert vaardigheden die je niet alleen in de Kerk, maar ook op je werk van pas komen.

Save the date

Tijdens de bijeenkomsten zullen verschillende sprekers inleidingen geven en is er ruimte voor gebed, uitwisseling en gezelligheid. Om de 2 bijeenkomsten in januari en maart te kunnen volgen is het goed om op de hoogte te zijn van de context van de missionaire parochie. De context wordt geboden op zaterdag 9 oktober en tevens via een aantal regionale avonden. Je kunt je los voor de bijeenkomsten aanmelden.

• 9 oktober 2021: Visie - Thomas à Kempis Leerhuis Utrecht - 10:30-20:00 uur
  • 22 januari 2022: Leiderschap - Online - 14:30-17:00 uur (geef uw adres door om het materiaal toe te sturen)
  • 5 maart 2022: Gemeenschap, gebed en gastvrijheid - Paulusabdij Oosterhout - 10:30-20:00 uur

Voor wie?

De bijeenkomsten zijn bedoeld voor young professionals. Dat ben je als je als junior aan het werk bent in je vak of wanneer je je daarop oriënteert (21-38 jaar). Bij de organisatie van de weekenden houden we er rekening mee dat je een baan hebt, maar daarnaast nog kans ziet om je talenten verder te ontwikkelen en te benutten.

Blijf op de hoogte

Lijken de bijeenkomsten je wel wat, maar komen deze data niet goed uit?
Misschien wil je dan wel op de hoogte blijven. Speciaal voor jong werkenden verschijnt er binnenkort een nieuwsbrief waarin het aanbod verschijnt voor young professionals. Schrijf je in voor deze nieuwsbrief.

Praktisch

Inschrijvingen zijn afgesloten.