YP Regionale avonden 2021-2022

10 november - Leuven
18 november - Alphen aan den Rijn
25 november - Hilversum

Regionale avonden voor young pro's

Ter voorbereiding op de bijeenkomsten voor young professionals op 22 januari en 5 maart zijn er doorheen het Nederlands taalgebied de komende periode een aantal regionale avonden vanuit De Missionaire Parochie. Avonden om na te denken over wat jou heeft gevormd in het geloof of wat je juist hebt gemist, waar je van droomt voor de parochie en hoe je daar eventueel al aan bijdraagt. Uiteraard is er input over hoe ziet een missionaire parochie er uit en hoe bouwen we daar aan mee.

Om 18:30 uur beginnen we met een maaltijd en de ontmoeting met mede actief gelovige young professionals. We sluiten de avond af met gebed en
lofprijzing rond 22.00 uur.

• Woe 10 november Sint Kwintenshuis, Naamsestraat 153, Leuven (met Cross that Bridge)
  • Do 18 november Paradijslaan 6, Alphen aan den Rijn
  • Do 25 november Sint Annagebouw, Emmastraat 1, Hilversum