Bevestiging evaluatie webinar over heilige Geest

Beste,

Dank om deel te nemen aan de evaluatie van de webinar!
Het helpt ons om het aanbod in de toekomst beter op uw noden af te stemmen.
Klik hier indien u graag nog een samenvatting leest of het webinar herbekijkt.
Hieronder vindt u alvast enkele suggesties voor een volgende stap!

We nodigen u ook van harte uit voor het online kick-off event met fr. Mallon op 28 oktober.
Tip: kijk deze livestream samen met medeparochianen en spreek daar met elkaar over door.
Klik hier voor meer informatie of om in te schrijven.

Met vriendelijke groet,
De Missionaire Parochie

Tips om meer te leren en te ervaren over de kracht van de heilige Geest in de Missionaire Parochie.

Om te kijken:

Om te lezen

• Hoofdstuk 5 van het boek ‘Als God renoveert’ van fr. James Mallon over ‘Het fundament leggen’. Eén van de 10 waarden die hij beschrijft is ‘Het ervaren van de heilige Geest (p. 200 t/m 215).
  • Een mooi bezinnend boekje over de heilige Geest is van de hand van Jacques Philippe met als titel ‘In de school van de heilige Geest.’ Te bestellen bij uitgeverij Betsaida.
  • Bezinningsboekje ‘Naar een leven vanuit de heilige Geest’, met diverse Bijbelteksten, samengesteld door pastoor Juan van Eijk. Dit boekje kan gebruikt worden bijv. in de periode tussen Pasen en Pinksteren. Alle parochianen worden aangemoedigd om dagelijks dezelfde tekst uit de Bijbel te overwegen. Het boekje kan hier gedownload worden. Een bijdrage voor het boekje wordt op prijs gesteld en kan worden overgemaakt naar Stichting Laetare, NL96 ABNA 0889 9949 78, o.v.v. 'Boekje Heilige Geest’.

Over de sprekers en hun parochie

• Informatie over Patrick Lens OP is te vinden op de website van de Dominicanen in België.
  • Meer informatie over de parochie in Leiden waar Lise Davidson bij betrokken is.
  • Meer informatie over de lofprijzingsband waar Wannes Vandevivere over sprak: "Cross that Bridge” met o.a. een mooie clip met een lied tot de heilige Geest.