24 maart: Young People's MeetUp

Op 24 maart vindt het voorprogramma plaats van de mini-conferentie Missionaire Parochie in De Basiliek in Veenendaal. Parallel aan de voorbedeavond vindt er een jongerenontmoeting plaats. Als jongere ben je heel vaak zoekende: Heb je eigenlijk wel een thuisparochie? Wat is daarin jouw plek? Hoe maak je een verschil?

Ben jij student of Young Pro? Dan willen we jou graag ontmoeten!

Kom op 24 maart naar de Young People's MeetUp om uit te wisselen en samen te bidden! Ferdinand von Degenfeld, verantwoordelijke van Divine Renovation in het Duitstalige gebied, zal met ons delen over wat het betekent leerling van Jezus te zijn als jongere in de wereld en de Kerk van vandaag. Vandaag bouwen we de Kerk van morgen: welke rol spelen wij daarin? (Ferdinand spreekt in het Engels, dus internationale jongeren zijn ook van harte uitgenodigd!)

Samen staan we sterker! Laten we samen bidden voor de toekomst van onze Kerk en voor onze leeftijdgenoten, elkaar bemoedigen, en er bovenal een erg gezellige avond van maken!

Evenementenlocatie ‘De Basiliek’, Wiltonstraat 56, Veenendaal.

Aanmelden

Je koopt een ticket voor de mini-conferentie via deze pagina. Er geldt een speciaal jongerentarief van 25 euro voor jongeren t/m 30 jaar. Dit is inclusief de MeetUp of vrijdagavond en de lunch op zaterdag; de borrel is voor eigen rekening. Voor de MeetUp hoef je je niet apart aan te melden; je aanmelding voor de mini-conferentie is voldoende.

Overnachten

Kom je van ver(der) en wil je graag in de omgeving overnachten? De organisatie heeft een (beperkt) aanbod van low-budget slaapplaatsen. Neem contact op met Carolien om dit te regelen: choogenboom@missionaireparochie.nl.

Spread the word!

Samen staan we sterker, dus nodig gerust andere jongeren uit om ook te komen!

• Klik hier om de Nederlandstalige flyer te downloaden.
  • Klik hier om de Engelstalige flyer te downloaden.