WEBINAR: Drie manieren om evangelisatie in je parochie om zeep te helpen

Evangelisatiemiddelen zoals Alpha kunnen je parochie helpen naar buiten te treden. Maar zoals met veel dingen het geval is: het instrument is maar zo effectief als de manier waarop je het inzet! Als organisatoren kunnen we onze eigen evangelisatiepogingen om zeep helpen door onze instrumenten verkeerd te gebruiken. Als jij het gevoel hebt dat de inzet van Alpha niet de gehoopte impact heeft, luister dan op 20 september mee naar een gesprek tussen  Fr Joe Owusu-Ansah (Holy Family, Kent), Fatima Wesson (Alpha), Catherine Fielding (St Mary's, Aberdeen), Mike Roche and Hannah Vaughan-Spruce over dit onderwerp. Ontdek hoe je Alpha zo effectief mogelijk in kunt zetten om mensen naar Jezus te leiden!

Dit webinar wordt georganiseerd door Divine Renovation in samenwerking met Alpha UK.

Webinar: "Drie manieren om Evangelisatie in je parochie om zeep te helpen"
Datum: 20 september 2023
Tijd: 20:00 uur NL tijd

• Deelname is gratis
  • Nederlandse en Duitse vertaling zullen beschikbaar zijn.

Aanmelden kan via deze link. Na aanmelding krijgt u de Zoom-link toegestuurd, waarmee u kunt deelnemen aan het webinar.