Tip 6 : Maak de conferentie zichtbaar

Er zijn materialen beschikbaar die u kunt gebruiken om 'de missionaire parochie' zichtbaar te maken in uw parochie. Hang een poster van de mini-conferentie op strategische plaatsen in de parochie. Leg folders neer op diverse plaatsen en bericht hierover in het parochieblad en op uw website. Er zijn ook meer algemene materialen beschikbaar: algemene posters, gebedskaartjes, logo's en een infographic. Ook zijn er via deze website met enige regelmaat persberichten beschikbaar, die u zelf voor uw eigen parochie kunt aanpassen. Posters en folders zijn beschikbaar via download of kunnen worden aangevraagd via info@missionaireparochie.nl of, nog eenvoudiger, via dit formulier.

Lees de volgende tip!

Downloads en aanvraag van materiaal

Conferentie Missionaire Parochie 6 april 2024

Persfoto's mini-conferentie 25 maart 2023

Gebruik deze selectie hoge resolutie foto's die vrij kunnen worden gebruikt door parochies, pers en media. Vermeld bij gebruik altijd de naam van de fotograaf.

Logo's en ontwerpen:

Archief (2023)

Archief (2022)

Via onderstaand formulier kunt u ook gratis materiaal aanvragen of contact opnemen met een gerelateerde vraag: