Adveniat presenteert: boekje Missionaire Parochie

Naar aanleiding van de mini-conferentie op 25 maart 2023 heeft uitgeverij Adveniat een handzaam boekje uitgebracht waarin de belangrijkste boodschappen van de mini-conferentie terug te vinden zijn. De uitgever zelf zegt erover: "Deze bundel bevat alles van de conferentie: de inspirerende verhalen van inleiders, de workshops, parochies die al wat verder zijn, de toerusting voor het dagelijks geloof en leven in parochies en de terugblik van deelnemers."

Voor wie?

Met dit boekje wil Adveniat de lezer bemoedigen en de hoopvolle boodschap van de Missionaire Parochie in een notendop presenteren, zodat het toegankelijk wordt gemaakt voor een breed publiek in parochies door het hele land. Als u de mini-conferentie heeft bijgewoond, zal het lezen van dit boekje veel herkenning oproepen. Wellicht kunt u zo nog eens nagenieten!
Voor wie niet aanwezig was, vormt dit boekje een overzichtelijk naslagwerk waarin de belangrijkste thema's van de mini-conferentie aan bod komen. Het boekje kan u helpen om de inhoud van de dag te delen met anderen, of dienen als aanknopingspunt om verder met anderen in gesprek te gaan over uw visie voor uw parochie.

Bestel nu!

Waardevol voor uzelf, maar ook leuk om cadeau te doen! Wilt u graag een of meerdere exemplaren ontvangen? Plaats dan nu uw bestelling via de website van Adveniat.