Startbijeenkomst op 26 september of 3 oktober 2019

Update: de startbijeenkomst op 3 oktober is volgeboekt. Lees verder.

Wilt u meer weten over de conferentie 'De missionaire parochie Als God renoveert'? Kom dan naar één van de startbijeenkomsten op 26 september in Hoeven of 3 oktober in Utrecht. U kan zich op deze pagina hiervoor opgeven tot 21 september.

Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor alle medewerkers van de bisdommen, pastorale beroepskrachten, religieuzen en betrokkenen bij de nieuwe bewegingen, alle Rooms-katholieke maatschappelijke en onderwijsorganisaties, media en alle betrokken gelovigen in Nederland en Vlaanderen.

We hopen u met deze bijeenkomsten te informeren en te enthousiasmeren, zodat u ook anderen in uw bisdom of parochie kunt motiveren om aan deze conferentie deel te nemen!

Download de uitnodigingsbrief voor de twee startbijeenkomsten

Programma startbijeenkomst

14:00 Ontvangst met koffie en thee
14:30 Welkom & informatie over doel en programma van de conferentie ‘De missionaire parochie - Als God renoveert’