1000 bezoekers verwacht op conferentie ‘De Missionaire parochie’

De organisatie van de conferentie ‘De Missionaire parochie – Als God renoveert’ verwacht duizend bezoekers. Daags voor het einde van de vroegboekperiode, raakte de conferentie al uitverkocht. Toen hadden zich al ruim 600 belangstellenden ingeschreven.

Dat het onderwerp van de conferentie veel mensen aanspreekt, wist de organisatie al. De twee startbijeenkomsten in 2019 werden druk bezocht. Maar dat er een stormloop zou komen op de tickets, kwam als een verrassing. In enkele dagen tijd schreven zich nog enkele honderden mensen in voor de wachtlijst.

“Om zo veel mogelijk mensen toegang te kunnen geven, is opnieuw gekeken naar de organisatorische, logistieke en ruimtelijke capaciteit,” vertelt Nicole Weinberg namens de organisatie. “Gelukkig kunnen we nu zeggen dat de wachtlijst geminimaliseerd is.” Mensen die de komende tijd graag een ticket willen kopen, worden nog steeds aangemoedigd om van de wachtlijst gebruik te maken, benadrukt Nicole, “voor het geval er plaatsen vrij komen.”

Betaalbare slaapplaatsen
Binnenkort verstrijkt er nog een deadline: wie een betaalbare overnachting zoekt, kan zich tot 1 februari aanmelden voor een slaapplaats in het Annaklooster in Oudenbosch. Voor €15,00 per nacht biedt het klooster een slaapplaats inclusief ontbijt. Er zijn nog slaapplaatsen beschikbaar.

Bid mee voor de conferentie: ontvang gebedsintenties per mail
De organisatie van de conferentie zoekt meer mensen die de conferentie vanuit thuis willen ondersteunen met hun gebed. Het thema van de conferentie is niet voor niets ‘Als God renoveert.’ In gebed vertrouwen we de conferentie toe aan God. Tijdens de conferentie zal er voortdurend gebed plaatsvinden in een speciaal aangewezen ruimte. Als u thuis voor de conferentie wilt bidden, geef dan hieronder uw e-mailadres door, zodat u de komende tijd regelmatig gebedsintenties ontvangt.

Sluit u aan bij de gebedsgroep voor de conferentie: