WEBINAR: Re-presenting Jesus - Sharing Christ in Contemporary Culture

Als Kerk zijn wij het Lichaam van Christus. En als Lichaam van Christus zijn wij geroepen om Hem bekend te maken - altijd en overal.

Dat is nog niet zo makkelijk. We ervaren obstakels, bijvoorbeeld door verschillen in taal en cultuur. Soms schieten we ook zelf tekort en komt ons handelen niet overeen met de Blijde Boodschap die we willen verkondigen. En toch roept de Heer ons om Hem te vertegenwoordigen in onze hedendaagse cultuur; in de wereld van vandaag.

In deze tijd ervaren we de zegeningen van moderne communicatiemiddelen en kunnen we verbonden zijn met mensen over de hele wereld. Hoe kunnen we die verbondenheid benutten om Jezus' boodschap nog beter en krachtiger te verkondigen?

Op dinsdag 12 november gaan Jonathan Roumie (The Chosen), Fr. James Mallon (Divine Renovation) en Nicky Gumbel (Alpha) online met elkaar in gesprek over deze belangrijke vraag: wat betekent het om Jezus te verkondigen in de wereld van vandaag - en hoe kunnen we juist deze tijd aangrijpen om gehoor te geven aan de opdracht van de Kerk om Christus te delen met alle volken? Luister mee!

Tijd:         Dinsdag 12 november, 21:00 uur NL tijd
Kosten:    Geen
Taal:        Engels (vertaling beschikbaar naar Deutsch, Español, Français, Italiano, Polski, Português)

Aanmelden?

Meer informatie over de sprekers en het aanmeldformulier zijn hier te vinden.

• Als u zich heeft aangemeld, ontvangt u kort na het webinar de link om het later (nog eens) terug te kunnen kijken. Komt het tijdstip niet uit, maar heeft u wel interesse? Meldt u dan toch aan!