Save the date: zaterdag 8 februari 2025

Op 6 april jl. vond in Veenendaal de derde conferentie Missionaire Parochie plaats. Het was een zonovergoten en drukbezochte dag, waar meer dan 800 katholieken vanuit alle bisdommen bijeen waren. Uit de vele reacties bleek dat mensen bemoedigd huiswaarts gingen, met een hernieuwd verlangen om in de parochie aan de slag te gaan. Iemand sprak van "een feest van herkenning".

Bekijk de video hieronder voor enkele reacties van deelnemers aan de conferentie! Wilt u ook een ervaring delen? U kunt ons altijd mailen; we horen heel graag hoe u de dag ervaren heeft.

Save the date!

In 2025 zal opnieuw een conferentie Missionaire Parochie worden georganiseerd. Deze zal plaatsvinden op zaterdag 8 februari, opnieuw in De Basiliek in Veenendaal.

Bouwen aan een missionaire Kerk doe je niet alleen. We moedigen u daarom van harte aan deze datum vast in uw agenda te zetten en uw medeparochianen uit te nodigen hetzelfde te doen, zodat de conferentie ook volgend jaar een impuls voor uzelf en uw parochie kan betekenen!

Laten we deze dag en alle voorbereidingen ervoor nu al met elkaar dragen in gebed! We zien uit naar een dag van ontmoeting en inspiratie, die vruchten af zal werpen in parochies in het hele land.

Meer informatie over programma en aanmelding, als deelnemer of vrijwilliger, volgt via deze website en onze nieuwsbrief zodra deze beschikbaar is!

Foto: Ramon Mangold
VIdeo: Linda de Valk & Annemarie Wijns