Nieuwe data voor de conferentie zijn bekend

De organisatie van ‘De Missionaire parochie – Als God renoveert’ is verheugd te kunnen melden dat er, na overleg met het team van Fr. Mallon uit Canada en andere betrokkenen, nieuwe data zijn vastgesteld voor de conferentie. Mits de omstandigheden rondom het coronavirus het toelaten, zal de conferentie worden gehouden op donderdag 24 en vrijdag 25 maart 2022 in Breepark.

Momenteel leven veel mensen in de onzekerheid van de coronacrisis. Toch meent de organisatie van de conferentie er verstandig aan te doen door te gaan met de voorbereidingen. Reacties uit heel Nederland en België doen ons beseffen dat de conferentie een teken van hoop is. Iets om naar uit te kijken. Daarnaast wil de organisatie niet te lang wachten om zo veel als mogelijk extra kosten vanwege het verplaatsen te vermijden. De aangemelde bezoekers voor de tweedaagse conferentie hebben persoonlijk bericht gekregen waarin de mogelijkheden voor hun deelname wordt toegelicht.

De Missionaire parochie bij KRO-NCRV
Het programma Roderick Zoekt Licht van KRO-NCRV besteedt op dinsdag 17 maart om 16.15 uur op NPO2 uitgebreid aandacht aan het thema van de missionaire parochie. De aflevering laat zien hoe de Alphacursus en het boek 'Als God renoveert' een belangrijke rol spelen in de vernieuwing van het parochieleven in Barneveld. Mediapriester Roderick Vonhögen gaat op zoek naar het geheim van het succes van de Alphacursus. Het programma is terug te kijken via kro-ncrv.nl/roderickzoekt.