Alpha Teamleiders Kick-Off

Op woensdagavond 7 februari organiseert Alpha een digitale kick-off: samen aan de slag met de voorbereiding van jouw Alpha. Behandeld worden vragen als: ‘In hoeverre moeten mijn kerkleiders betrokken zijn bij Alpha?’ en: ‘Wie vraag ik voor mijn team?’ Natuurlijk wordt ook gekeken hoe je je team kunt voorbereiden door middel van training.

Als je bij de Teamleiders Kick-Off aanwezig bent geweest, ben je goed voorbereid om een Alpha op te starten in jouw parochie! Je weet waar je moet beginnen, met wie je moet praten en wat de belangrijkste stappen zijn om te ondernemen.

De Teamleiders Kick-Off vindt plaats op woensdagavond 7 februari. Er wordt gestart om 20.00 uur. Je kunt vanaf 19.50 uur al aansluiten. De training zal tot ongeveer 21.30 uur duren.

Informatie en aanmelden

Aanmelden kan via de site van Alpha Nederland.